לשון הפסוק הוא (דברים ד, לה) "אתה הוראת לדעת כי ה' הוא האלהים, אין עוד מלבדו". ונראה דיש להקל בנדו"ד ולהיכנס עם חולצה כזו לבית הכסא מב' טעמים. ע"פ מש"כ בספר גנזי הקודש (עמ' קיד והלאה) בשם הגרי"ש אלישיב והגר"נ קרליץ שאם הלשון שגור בלשון בני אדם שאף אם לא היה פסוק היו אומרים כן, כגון "אבד חסיד מן הארץ" וכיוצ"ב, אינו חייב גניזה. וכן אם אין כוונתו לפסוק אלא לשם סיפור דברים, אין צריך גניזה כמבואר שם בשם הגאונים הנ"ל, ע"ש מש"כ בזה. וגם הכא אין כוונתו לפסוק אלא לשם חיזוק האמונה וסיפור דברים כותב כן. ולכן: מעיקר הדין מותר להיכנס לבית הכסא עם כיתוב "אין עוד מלבדו" או להיכנס עם שרשרת שכתוב עליה "יברכך ה' וישמרך" שהוא חלק מפסוק וכוונתו כנ"ל. ולפי זה שאלונו שיש שטיח בכניסה לבית וכדו', שכתוב עליו "ברוך אתה בבואך" וכן "ברוך אתה בצאתך", האם שרי להשתמש בו שהרי דורכים עליו ובא לידי בזיון ולהאמור נראה דשפיר דמי אחר שאין כוונתו לפסוק אלא לשמש כלשון מליצית לכניסה לבית וכן ליציאה.